יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

מתנות סוף שנה לגן

סוף השנה מתקרב והילדים מתרגשים? זה הזמן להתחיל לחשוב על מתנות סוף שנה לגן על מנת להפוך את המעמד למרגש ובלתי נשכח. לא משנה אם זאת השנה הראשונה או האחרונה בגן, תמיד כדאי לציין את האירוע כי הרי בסופו של דבר אותן המתנות יהפכו למזכרות שילוו אתכם במשך שנים ויגרמו להרגשה טובה על הלב גם לכולם. להלן כמה הצעות למתנות.

צלחות ו/כוסות מצוירות

ילדים אוהבים שיש להם כלים אישיים וצבעוניים משלהם. הם אוהבים לגלות שיש תמונה לאחר שהם מסיימים לאכול את המרק, הדייסה או כל מאכל אחר. לכן כדאי לקנות צלחות עם ציורים או עם תצלומים של הילד המסכמים את השנה שלו בגן בעזרת התמונות הכי טובות. זוהי מתנה נפלאה שכל ילד יאהב. כתוספת למתנה, או במקומה, ניתן לרכוש כוס עם תצלום של הילד. רצוי להוסיף ברכה או איחולים במקרה שהילד מסיים גן חובה ועולה לכיתה א'.

דברים שימושיים

מתנות סוף שנה לגן הופכות להיות הטובות ביותר כאשר הם יעילות לעתיד הקרב ובא. אם הילד עולה לכיתה א', אפשר לרכוש בעבורו קלמר ולמלא אותו בעפרונות, מחדד, מחק סרגל ועפרון. כמו כן, אפשר לרכוש קלמר עם רקמה מיוחד או הקדשה מהגן. כך הוא ייזכר בימים היפים בגן. כמו כן, מימיה היא דבר מאוד שימושי. במזג האוויר החם של ישראל זה מאוד חשוב שלילד תמיד תהיה מימיה בתיק. כשהוא ישתמש  במימייה המיוחדת שהוקדשה לו, הוא לא ישכח אותה בבית.

בגדים

השיר אומר שכל סוף הוא התחלה חדשה. ולכן בגד חדש יכול לסמל זאת בצורה יפה. זה יכול להיות בגד עם תמונה של הילד וזה יכול להיות בגד לפי קבוצת הכדורגל האהובה עליו כאשר שמו מודפס מאחור כאיל היה שחקן. כמובן שמתנה זו מתאימה לגילאי גן יותר מאוחרים. 

מנורת לילה

ילדים רבים מפחדים מהחושך. אחד הדברים שהכי עוזרים להם להתגבר על הפחד הוא מנורת לילה. רצוי לרכוש מנורה צבעונית המפזרת אור נעים ורך בחדר כדי שהילד יוכל להירדם בקלות רבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה