יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

מתנות ליום המשפחה לגני ילדים

למרות שלא מדובר בחג רשמי, יום המשפחה הוא אחד האירועים הכי משמחים במיוחד למשפחות אם ילדים קטנים בגיל הגן. אין גן בישראל שמדלג על חגיגת מאורע זה ע"י רכישת מתנות ליום המשפחה לגני הילדים, או יצירת מתנות ע"י הילדים עצמם. אפילו בכיתות הצעירות של בית הספר חוגגים את היום. כיום ישנו מגוון גדול של מתנות לבחירה ולכן כדאי להשקיע מאמצים וזמן בבחירה על מנת שגם הילדים וגם ההורים יהיו מרוצים. להלן כמה המלצות למתנות.

כוסות

אחת המתנות היותר שימושיות. אפשר להכין כוס הכוללת תמונה משפחתית או כוס הכוללת את התמונה של הילד בלבד כמתנה להורים. בדיוק כמו שנהוג לקנות כוס כמזכרת מטיולים בחו"ל בדמות כך גם אפשר לרכוש כוס ההופכת אם השנים לא רק למתנה נהדרת ליום המשפחה, אלא גם כמזכרת מהגן לאחר שהילד גדל ומתחיל ללמוד בבית הספר.

שלטים לדירה

אם עדיין אין למשפחה שלט לדירה, זוהי מתנה נהדרת שהילד יכול להעניק להוריו. חשוב לבחור בשלט צבעוני ומעוצב עם כיתוב מתאים ומשמח. רצוי לרכוש מתנה שניתן להדביק אותה בקלות על הדלת מבלי שהיא תשאיר סימן במקרה והמשפחה תרצה להחליף אותה כאשר יצטרף ילד נוסף למשפחה.

 שעון מעוצב

כמו הכוס, כך גם השעון. כאשר היא הופכת לשימושית באופן יום יומי, היא מכפילה את יעילותה. זה יכול להיות שעון לחדר הילדים, למטבח, או לסלון. לא מעט אנשים רוכשים מתנות ליום המשפחה לגני הילדים בדמות שעון.
לוחות

לוחות תורמים לארגון וסדר במשפחה. כאשר זה נעשה בצורה דידקטית המרגישה יבשה ומשעממת, זה הופך להיות פחות יעיל. אבל כאשר זה מגיע במסגרת מתנה מעניינת וצבעונית -  הרבה יותר נעים, פשוט וקל להשתמש בלוח. אפשר להזמין לוח שניתן לרשום ולצייר עליו ע"י טושים מחיקים. כמו כן, אפשר לקנות לוח שניתן להדביק עליו פתקים בעזרת סיכות. את הבחירה תשאירו לילד. במקביל חשוב לדאוג שמדובר בחומרים איכותיים ובטיחותיים לשימושם של הילד וההורים. רצוי להתייעץ ולשאול כמה שיותר שאלות לגבי הנושא לפני הרכישה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה