יום רביעי, 29 ביולי 2015

מכונת קפה - המתנה המושלמת

אחת מהמתנות היותר אהובות והמבוקשות במחוזותינו בשנים האחרונות היא ללא ספק מכונת קפה - לבית, לעסק, למשרד או לכל שימוש אפשרי אחר, הרי שמדובר במתנה אטרקטיבית ושימושית למדי. אז אם ברצונכם לרכוש למי מיקיריכם או קרוביכם מכונת קפה חדשה, הנה כמה טיפים והמלצות שיסייעו לכם לעשות את הבחירה הטובה והנכונה ביותר.

היצרנים המובילים בתחום:

1. נספרסו – החברה המובילה בעולם בתחום של מכונות קפה אספרסו. לחברה מגוון מכונות אספרסו להכנה בבית או במשרד. לחברה קולקציה של מכונות קפה במגוון צבעים וצורות, כולל מכונות קפה עם אפשרות הקצפה. החברה גם משווקת קפסולות של אספרסו במגוון טעמים ובחזקות שונות. לחברה מועדון לקוחות פעיל ואיכותי. 

2. דה לונגי – בדומה למכשירים אחרים של החברה, גם כאן נהנים הלקוחות ממכונות קפה איכותיות. מדובר על מכונות אספרסו עם חליטה, כולל אפשרות הקצפה בחלק מן המכונות. מדובר על מכונות אוטומטיות שמתאימות לשימוש בבית ובמשרד - דגם DELONGHI ECAM 22.320. SB להתרשמות.

3. Gorenje – מכונת קפה שמתאימה להתקנה בתוך ארון, פועלת באמצעות פולי קפה. חברה פחות מוכרת מדה לונגי או נספרסו ובכל זאת נחשבת מאוד יוקרתית ואיכותית. מכונות הקפה שלה פועלות באמצעות צג דיגיטלי מיוחד - דגם Gorenje GCC800X להתרשמות

4. TEKA – מכונות קפה מקצועיות, מתאימות לבתי קפה, מסעדות ופאבים. מדובר במכונה שמסוגלת להציע 13 סוגי טחינת קפה. עם מיכל מיוחד לקפה ולפסולת. מכונה מהירה ואיכותית - דגם CML 45 INOX להתרשמות.

מה כדאי לבדוק לפני שרוכשים מכונת קפה? 

מה הוא ההספק של המכונה.
כיצד היא עובדת: על טחינת פולים או על קפסולות?
האם ניתן להשתמש בכל סוג קפה או שיש להשתמש רק בסוג של החברה.
סוג אחריות שמקבלים על המכשיר והיכן ניתן לתקן אותה במידת הצורך.
כמות קנקן המים של המכונה (בדרך כלל זה ליטר וחצי). 
כמה כוסות קפה ניתן להכין בו זמנית (תלוי בכמות הברזים שיש במכונה).


* להתרשמות מקטלוג 2015 של מכונות הקפה המובילות בתחום: http://www.aristos.co.il/category/110/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה